Bloggarkiv

onsdag 2. mars 2011

Sybutikker i Norge

Kjære alle sammen.

Som dere nok har lagt merke til, har jeg ikke satt opp så mange kurs fremover. Jeg nevnte tidligere i år at dette kun er midlertidig, men for dere som ikke har lest dette; Det kommer flere kurs. Fra april/mai begynner kursene å gå som før igjen. I mellomtiden trenger jeg litt hjelp fra dere. Jeg ønsker å lage en oversikt over alle sy- og håndarbeidsbutikker i Norge. Jeg får mange spørsmål fra lesere, men jeg har kun oversikt over de som er i Oslo. Vil dere hjelpe meg? Skriv navn på butikken og sted i kommentarfeltet, så trekker jeg ut noen heldige vinnere som får en overraskelse i posten etterhvert. Om du vet om mange butikker, send gjerne på mail til mangevrange@gmail.com

Tusen takk!

5 kommentarer:

Anonym sa...

I min ungdom kikket jeg på stoffer hos Liland i Porsgrunn. De har butikk i Skien også. Litt strikse, eldre damer der for sånn ca 25 år siden, men mye stoff :-)

Gleder meg til utvidet kursoversikt!

Birgitta

Unknown sa...

Stoff og stil har flere butikker i Norge, bare å se på nettsidene deres. Skal holde litt utkikk ellers også. :)

synnøve sa...

Stord: Livs synytt, Garnkroken, Heiane gave og hobby, Papirdrøm, Kvist og kvast og Sybutikken

ANNEPÅLANDET sa...

Lillestrøm Sysenter i Lillestrøm. Tidligere var det fire sybutikker der - nå er det bare denne ene igjen.

mari sa...

tusen takk, alle sammen!