Bloggarkiv

fredag 27. august 2010

Kjære alle sammen

Mange vranges Sømskole har knapt holdt på en måned, men responsen har vært fantastisk.


Jeg vil minne om at kampanjeprisene på kurs kun gjelder frem til tirsdag 31. august, så for dere som ikke helt har bestemt dere, kan det være lurt å kaste seg rundt om man ønsker rabatt. Oversikten over ledige kurs, finnes lenger nede på siden.


Foreløpig har jeg ikke satt opp noe i desember, men det vil komme i løpet av neste uke. Desember er tiden for hygge og julegaver, så jeg kommer til å sette opp en del juleverksted-kvelder tidlig i måneden. Det er også mulig å kjøpe gavekort på kurs i julegave, for de som ønsker å overraske noen.


Finner du ikke et kurs som passer for deg? send en mail med ønsker, så kanskje jeg kan oppfylle de.


Jeg gleder meg til en fargerik kurshøst med dere!


mangevrange@gmail.com

3 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Hei! Flott tiltak med sømkurs! Vil bare gjøre oppmerksom på en trykkfeil i innlegget under her - der står det at kampanjeprisen er fram til 30.09. Men det er vel 30.08?

lisa lindøe sa...

jeg er så glad at det går bra mari <3

mari sa...

Anne: takk for tips! du har helt rett.

Lisa: <3