Bloggarkiv

torsdag 27. november 2008

den uendelige historien


Jeg burde bli månedens ansatt på Sømsenteret. (eller årets?) Den siste måneden har jeg holdt med et prosjekt som jeg tenkte at skulle være fort gjort, men nei. Før jeg telte alle mine prøvelapper for et par dager siden, tenkte jeg "hurra, jeg har strikket kjempemange!".
Da jeg telte de kom jeg til.. 14. Det er jo også et tall, men ikke når vi snakker 30 totalt - minst!
Jeg hadde tenkt til å la dette bli igjen i 2008, og ikke fortsette inn i det nye året.

I går hadde vi igjen strikke-kafé, slik vi pleier på onsdagene på Sømsenteret, og Laura kom med en flott gave; hun var ferdig med å strikke 5 lapper for meg! (pluss at jeg også ble ferdig med en til) Det betyr derfor: 20 lapper! Nå begynner vi snart å nærme oss et babyteppe.
 
Nå er jeg ved litt bedre mot, og fortsetter å strikke litt til.I mellomtiden kan vi høre på gamle slagere fra barndommen, for eksempel denne: (en annen uendelig historie)


2 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Er det strikkekafe hver onsdag på Sømsenteret? Når? Blir det annonsert noe sted? Jeg satte meg på en mail-liste for å få vite når det var, men... Er det åpent for alle?

mari sa...

den mailing-lista er nok ikke helt oppe enda.
men det er selvfølgelig bare å komme! i desember er det kun de to første onsdagene, før vi tar juleferie,
men du er hjertelig velkommen. det er fra kl 17-20.
ta gjerne med medbrakt (mat og strikketøy), vi stiller med kaffe, te og brus, og garn selvfølgelig. (om du skulle mangle noe)