Bloggarkiv

tirsdag 11. desember 2012

Nye kurs

 I Januar er jeg ferdig med mammapermisjonen min, og kursene starter igjen for fullt i nye lokaler i Dannevigsveien 18a, på Sagene i Oslo. Mange vranges sømskole skifter navn, og vi relanserer oss med nye nettsider og ny metode for påmelding. Vi tester ut den nye nettbutikken vår (melilot.tictail.com) i disse dager, og blir veldig glad for ris eller ros, slik at vi kan gjøre den så bra som mulig. Om du ønsker å kjøpe et kurs i gave til deg selv eller en venn, har vi lagt ut mange flotte kurs for 2013. Det er også mulig å velge gavekort. Det er også mange som spør etter syhjelp eller åpent verksted, og det kommer til å bli på mandager etter jul, både på dagtid og kveldstid. Har du spørsmål, send gjerne en mail på den nye adressen: kurs@melilot.no

Jeg gleder meg til å holde kurs igjen, og håper på å se dere der.
Velkommen på kurs!

<3 Mari Melilot

3 kommentarer:

Tråkleguri sa...

Så spennende kurstilbudene dine ser ut. Jeg ser særlig på mønsterkonstruksjon og/eller åpent verksted. Hvor lang er en økt på åpent verksted?

Anonym sa...

Hei. Kursene dine ser veldig bra ut, men tre kvelder på rad er helt uaktuelt for meg som småbarnsmor. Er det noen mulighet for kurs der kveldene er fordelt over to-tre uker i stedet?

mange vrange sa...

Tråkleguri: alle kursene har økter på 4 timer av gangen.
Anonym: Jeg vil anbefale deg å ta åpent verksted. Da kan du velge hva du vil gjøre, med akkurat så lang pause i mellom som du selv vil. Jeg har åpent verksted på kveldstid annenhver mandag.