Bloggarkiv

onsdag 5. januar 2011

Godt nytt år!

Januar er, for veldig mange, tiden for forandringer og løfter om forbedring. Noen løfter er lette å holde, mens andre bryter vi nesten før vi har rukket å begynne. Selv har jeg lovet meg selv blandt annet å bare spise godteri på lørdager, men fant en stor pose med lakris i kjøkkenskuffen på mandag kveld (Ja, jeg spiste så mye at jeg fikk vondt i magen). Men jeg har ikke gitt opp helt enda. Kanskje er det noen som har lovet seg selv å lære seg å sy?

Det er et par ting som er skjedd her på sømskolen også. Nå fremover mot våren skal jeg jobbe med et prosjekt som krever en del tid (jeg lover å fortelle hva det er litt senere). Derfor vil det bli litt færre kurs en liten periode. Jeg har også fått meg en vikar som jeg håper at har lyst til å fortsette fremover etter våren også, slik at vi kan ha enda flere kurs.

Med dette ønsker Mange Vranges Sømskole velkommen til Herlige Hedda!

Ingen kommentarer: