Bloggarkiv

tirsdag 13. juli 2010

mange vranges sømskole

Fra og med august starter jeg min egen sømskole i Oslo. Jeg kommer til å sette opp en del nybegynnerkurs den første måneden, og legger til litt forskjellige kurs etterhvert som det blir forespørsler om ulike ting. Jeg kommer også til å arrangere sømhjelpskvelder en kveld i måneden, der man kan komme og få hjelp til f. eks. et prosjekt som man står fast i, eller bare om man har lyst til å lære noen triks.


Nybegynner-kurs:


Lær å sy et skjørt på 3 kvelder. På dette kurset går vi gjennom grunnleggende sømteknikker, samt enkel mønstertegning. Deltakerene syr et skjørt basert på egen idé og ønske, og lærer hvordan man tilpasser mønsteret etter egne mål. Dette kurset passer fint både for helt ferske og for folk som har sydd litt før.


Pris:


Kurset koster egentlig 1500kr, men den første måneden har jeg kampanjepris 1200 kr (Dette gjelder også påmelding til kurs senere på året. kampanjen varer til og med 31.08.2010)


Datoer:


3-dagers kurs:


1: man 2/8, tirs 3/8 og ons 4/8, kl 17-21


2: man 16/8, tirs 17/8 og ons 18/8, kl 17-21


3: man 23/8, tirs 24/8 og ons 25/8, kl 17-21



3 kvelder spredt over 3 uker:


torsdager 19/8, 26/8 og 2/9




Nybegynner-kurs i bukse og shorts:


blir på man 30/8, tirs 31/8 og ons 1/9, kl 17-21.


Kursbeskrivelse er tilsvarende skjørtekurs, bare med bukse/shorts i stedet.



For påmelding eller spørsmål angående kurs, send mail til: mangevrange@gmail.com



Ingen kommentarer: