Bloggarkiv

søndag 4. april 2010

påske


Vi har hatt en rolig bypåske i år. Jeg jobber veldig mye med avgangskolleksjonen min om dagen, så det blir ikke tid til så mye annet. I helga bestemte vi oss for å ha litt ferie sånn på tampen, og dro til familien min på Eidsvoll. Det var deilig å kjenne litt frisk luft, og ha naturen rett utenfør døra. Min søster har brukt påsken til å rydde i garnet sitt, og jeg var så heldig å få en hel haug med flott garn. Blant annet dette flotte garnet som jeg strikket lue av. Det er så lenge siden jeg har kunnet strikke noe som bare var til meg og ikke til kolleksjonen, at lua ble ferdig på omtrent en dag. Jeg var så ivrig. Garnet er håndfarget, og har fine sjatteringer, som dessverre ikke kommer så godt frem på bildet. Jeg glemte å spørre hva det het, og det manglet etikett, men jeg kan komme tilbake til det:)Dere kjenner kanskje igjen Vaffel-lua til Pickles, som jeg har nevnt tidligere. Jeg synes den ble kjempefin! Garnet rundt halsen er et boucle-garn i merino som jeg fikk ganske mye av. Jeg tenkte at det kunne bli et flott, tynt koseteppe i stua så snart jeg får tid.. (noe sier meg at det ikke blir på en stund)

Fortsatt god påske! Nyt den siste dagen for alt den er verdt.

5 kommentarer:

Guðmundur Jón sa...

Så fin den ble!
Ferdig i bilen?

(Hilsen Guro. Gidder ikke logge på riktig person.)

Anonym sa...

Så langt hår du har fått !

e.

mari sa...

guro: takk:) ja, hehe. det gikk fort på slutten!

e: ja, det har vokst veldig siden sist du så det. håper vi sees snart <3

Niella sa...

Kjempekul hatt Mari!

mari sa...

takk!