Bloggarkiv

mandag 22. februar 2010

til salgs

jeg har ryddet opp i skapet, og selger noen av mine skatter fordi jeg synes at de fortjener å bli satt mer pris på. legg inn spørsmål i kommentarfeltet, eller send mail til: mangevrange@gmail.com


søt bluse fra 80-tallet 150 kr (veldig pent brukt) Str: S SOLGT


herlig sommerkjole fra 50/60-tallet 200 kr (veldig pent brukt) Str: M SOLGT


to-delt sett med belte fra 50/60-tallet, 250 kr (veldig pent brukt) Str: M

koselig lusekofte i god stand 150 kr. Str: S/M SOLGT


80-talls kjole med flaggermus-ermer, 150 kr. Str: S/M


enkel, feminin kjole fra 70-tallet, 150 kr. Str: M SOLGT




psykedelisk kjole fra 70-tallet, 50 kr
(stoffet er i god stand, men glidelåsen må byttes) Str: M/L
herlig kjole fra 60/70-tallet, 100 kr. Str: M/L



søt kjole fra 60-tallet, 150 kr (kjolen er i god stand, men fôret er litt slitent) Str: en litt stor M


Ullkjole som også kan brukes som skjørt, 100kr. str: S/M (spørs hvordan man vil bruke den.) SOLGT


søt kjole med broderi, 50 kr. Str: S/M (beltet følger ikke med) SOLGT

søt kjole fra 60-tallet, 100kr. Str: S/M SOLGT
enkel kjole i polyester-chiffon, 100kr (beltet følger ikke med) Str: S/M

delikat vintagekjole (usikker på tidsrom) 150 kr. Str: S/M SOLGT
forseggjort vintagekjole i 40-talls stil. stoffet er veldig delikat, med veldig fine detaljer. Den har et "skrubbsår" på høyre skulder, men det burde være lett å reparere. 200 kr. Str: S/M SOLGT
Fargerik sommerkjole i bomull, 200 kr. Str: M SOLGT

(jeg beklager strekene under teksten som ble på teksten til de nederste bildene. jeg klarte ikke å få det bort)


Ingen kommentarer: