Bloggarkiv

tirsdag 3. november 2009

novemberstrikk / knitting in november


i morgen, onsdag 4.11, vil bli eneste syklubb og strikkekafé på sømsenteret november. grunnen til dette er at jeg skal til New York (jippi!) og etter at jeg er kommet hjem har jeg veldig mye å gjøre i forhold til jobben og bachelor-oppgaven min.

derfor må jo gjøre litt ekstra stas på den ene dagen vi har denne måneden. derfor blir det 40% på stoffer og garn i morgen (kun på strikkekafé, og ikke i butikken på dagen). vi kommer til å holde på fra kl 17-20, og om man ikke kommer akkurat til kl 5, er det bare å banke på vinduet der vi sitter, så låser jeg dere inn. ta med strikketøy og gjerne niste om du vil. vi stiller med kaffe og te, som alltid. om du er ny eller gammel traver, er du hjertelig velkommen!

jeg gleder meg!

- - - - - - -

tomorrow (wednesday 4th nov.) will be the only sewing and knitting café at sømsenteret in november. the reason is that i´m going to New York (hurray!) and i´ll be working a lot after that to catch up on my bachelor-project at school.

i thought that we should do something extra nice for tomorrow, so i´m throwing myself a goodbye-party and celebrate with 40% off on fabrics and yarns tomorrow only (this means only on the knitting/sewing café, and not in the normal opening hours of the store) we will be knitting and sewing from 5 pm - 8 pm, and if you´re late, just knock on the window where we sit, so i can let you in. bring your project and feel free to bring food if you want to. i´ll make tea and coffee for everyone. new faces and regulars; you are all welcome!

i´m looking forward to (kn)it!

4 kommentarer:

Therese sa...

New York! (jippiii!)

mari sa...

hihi. nå er det ikke lenge igjen. (en uke!)

Unknown sa...

dette skjedde da veldig fort!
utrolig bra!! god, god tur!! hurra!

mari sa...

hihi, det har vært planlagt lenge, men jeg har kanskje glemt å si det? det går litt fort i svingene noen ganger;) gleder meg til å se dere når vi er tilbake igjen!