Bloggarkiv

mandag 9. november 2009

british sheep breeds

jeg er stolt av å presentere min første jakke strikket etter mønster; jakken "Grasmere" fra Rowans nyeste purelife-hefte, strikket i Purelife British sheep breeds. den har vært ferdig en ukes tid, men jeg har vært litt surrete den siste uka. jeg er kjempeforøyd, og den passer godt til den britiske skolejente-aktige stilen som jeg liker så godt. bildene er tatt med mobil og kvaliteten er deretter, men da rakk jeg hvertfall å poste den før jeg reiser bort. (som man kan se på bildet under er jeg litt sjenert, så det er greit at det ble litt uklart, hehe)


i am proud to present my first jacket knitted after pattern; "Grasmere" from Rowan´s newest Purelife-book, knitted in Purelife British sheep breeds.  i´m really happy with it, and it fits perfectly to the "british school girl"-look, that i like so much. the picture is taken with my phone-camera, and the quality is a bit bad, but i´m okay with it. i just really wanted to post it before i go on my holiday. (as you see, i´m a bit shy, so it suits me that it´s blurry, hehe)

5 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Jakka ble kjempefin!! Syns bildene var veldig fine også - snapshots i farta har en egen sjarm!

mari sa...

hihi, takk! nå er jeg klar for vinter´n :)

Unknown sa...

denne jakka var utrolig fin!! fine knapper og:)

Guro sa...

Stolt av deg!

mari sa...

takk! jeg må innrømme at jeg er litt stolt selv også;)