Bloggarkiv

fredag 10. juli 2009

fra rester til fest!

For et par uker siden skulle jeg på utkledningsfest, men hadde ingenting å ha på meg, og heller ingen penger. Temaet var "colour me", så jeg tenkte at jeg kunne bruke sjansen til å bruke opp litt rester.
Jeg satte igang med å finne garn i knalle farger for å lage noe til å ha på hodet.
Etterhvert ble det en hatt med slør av tyll og pong-ponger, festet til en hårbøyle, og en grønn kjole av et stoff jeg også hadde liggende. Jeg måtte nesten kjøpe de matchende grønne øyevippene jeg fant på make-up store, i tillegg til at jeg kjøpte tyll i regnbuens farger som jeg sydde underskjørt av. Annet enn det ble det ikke store utgifter, bare et par dagers kose-jobbing.
Antrekket ble en hit!

Takk til min venn Francesca for fine bilder:)

9 kommentarer:

GURO sa...

"Restlig" kostyme! Vippene er virkelig prikken over i-en...

mari sa...

takk!

ANNEPÅLANDET sa...

Himmel og hav for et flott antrekk! Flink du!!

mari sa...

fnis. tusen takk :D

Pinneguri sa...

Så utrolig flott! Jeg twitrer om det, jeg, dette er jo virkelig verdt å sendes rundt. Du er så kreativ og flink!

mari sa...

å, så søt du er!

Ruhvana and Flanelli sa...

That looks brilliant. The hat I mean. And with that dress. wow!

Ruhvana

mari sa...

thanks! maybe i should start writing in english as well from now on? hm.

sipusa sa...

Juhuu!! Og på det øverste bildet er du bare råsøt!:-D

stiiiilig:-D