Bloggarkiv

mandag 30. mars 2009

nytt hjem til mine favoritter


Våren er her. Nesten. Jeg har nettopp flyttet, og da er det på tide med et nytt hjem for mine favoritt-kjoler også. Det gamle skapet i mørkt tre har skiftet personlighet og ser litt lysere på ting nå. Kurvene i skapet så litt triste ut, med mange brukne kvister. Litt maling og et trekk inni dekker over skavankene. (da vi flyttet fikk vi dessverre ikke plass til skapet, men det ble veldig fint og kan stå og skinne litt i en krok på mitt barndoms-rom i stedet. Bildene er fra den gamle leiligheten. Legg spesielt merke til gulvet som jeg har pusset ned og beiset selv..)

Her med tre av mine favoritt-plagg fra TinaH. (den rosa kjolen og kimono-jakken har jeg enda ikke rukket å bruke, grunnet kulda. Å, som jeg gleder meg til vår og sol!)

2 kommentarer:

Guro sa...

Barndomshjem og barndomshjem. Betyr det at du har tenkt å flytte hit? Du har i såfall et eget rom med bare dine møbler i. ;)

mari sa...

hehe. gjerne det. er det slik at min far ikke vil ha mer? isåfall er deres hjem blitt mitt nye/gamle hjem..
takk uansett:)