Bloggarkiv

fredag 20. mars 2009

hurra!

Det er så mange flinke mennesker i blogguniverset. Ikke bare til å blogge, men også til å gi premier! Jeg har fått en premie og en utfordring:

The rules are as follows for the nominees:
1. Copy the award to your site.
2. Link to the person from whom you received the award.
3. Nominate 8 other bloggers.
4. Link to those on your blog.
5. Leave a message on the blogs you nominated.

Jeg har fått den premien én gang før, men jeg blir så glad for gaver og premier!
Jeg har valgt et knippe blogger som jeg følger fast og som jeg synes legger ut flotte ting.
Det er en god blanding av hådarbeid og interiør.

Håper at disse blir like glade som meg:

Lykke og lykkeliten
Med pinner
Fryd + Design
Today
Boboho
Yarn jungle
Musihuset
Hespetre

Ha en god vårdag i sola!

2 kommentarer:

Nina sa...

Tusen takk! kjempe koselig med en så fin overraskelse:) klem fra nina

Mari sa...

så koselig med award da:) *klem*
Så kjekt å høre at du er innom og leser bloggen min:)

må prøve å bli flinkere å oppdatere den bare ...*fnis*