Bloggarkiv

torsdag 15. januar 2009

Pay it forward

For over et år siden kom jeg over et veldig fint innlegg på min søster´s blogg. Sitat:

"Jeg vil sende en håndlaget gave til de tre første som legger igjen en kommentar i bloggen min, og som spør om å få delta i en Pay it forward(PIF)-utveksling. Jeg vet ikke hva gaven vil bli ennå, og det er ikke sikkert du vil motta den verken i morgen eller i neste uke. Men jeg lover deg at du skal motta den i løpet av de neste 365 dagene. Det eneste jeg ønsker at du skal gjøre for meg er at du gir det samme løfte i din egen blogg."

Da jeg mottok gaven hadde jeg ingen blogg, og jeg lovte at hvis jeg noen gang fikk en, skulle jeg fullføre oppdraget. Hun strikket et nydelig skjerf i Tynn alpakka (Hespetre: Shetland triangle), som jeg bruker nesten hver eneste dag. Hvis du vil være med trenger du bare legge igjen en kommentar, og hvis du er blant de tre første, får du en gave laget spesielt til deg. (det selvfølgelig veldig hyggelig hvis du skriver favorittfarge eller andre detaljer slik at jeg har noe å begynne med:)

god fornøyelse!

Ingen kommentarer: