Bloggarkiv

mandag 17. november 2008

pust i bakken

I det siste har jeg jobbet ganske intensivt med et prosjekt. Jeg har nylig fått jobb som designer i et firma som produserer klær laget av ull og silke (hurra!) .

De siste dagene har jeg sydd prototyper til disse plaggene, som skal produseres i ull, men siden det er ganske dyrt med ull-stoffer, har jeg måttet sy prototyper i et annet materiale som kan minne litt i tykkelse og overflate. Derfor har jeg måttet sy alt i fleece, og ikke bare det; billig fleece (hjelp!) . Jeg er generelt motstander av klissete syntétstoffer, og håret mitt reiser seg bare av tanken.

nå er jeg snart i mål, og selv om jeg har litt knapt med tid, kan jeg nesten ikke vente med å pakke ned alle de lekre fleece-kjolene og aldri ta i materialet igjen! (hvertfall ikke før neste kolleksjon)

Det var fint å få ut litt fleece-frustrasjon, før jeg går tilbake til arbeidet.

(jeg kommer til å legge ut bilder av kolleksjonen etterhvert, men fleece-plaggene er ikke helt det uttrykket jeg vil vise..)

Ingen kommentarer: